Svarīgās detaļas #8 – Kārlis Andersons – Mobilly, Uzņēmuma Vadīšana, Iespējamā Misija, Izglītība

Svarīgās detaļas #8 – Kārlis Andersons – Mobilly, Uzņēmuma Vadīšana, Iespējamā Misija, Izglītība

karlis-andersons
Kārlis Andersons: “Atcerieties, ka neviens nespēj dot to, ko nav saņēmis.”
Kārlis Andersons ir ieguvis bakalaura grādu Rīgas Ekonomikas augstskolā un divus maģistra grādus – vienu Rīgas Tehniskajā universitātē, kur Kārlis apguva inovācijas un uzņēmējdarbību. Un otru Latvijas Universitātē, kur Kārlis apguva pedagoģiju.
No 2006. līdz 2014. gadam Kārlis vadīja uzņēmumu Mobilly, kurš ievieš telefona apmaksas sistēmu stāvvietām, taksometra pakalpojumiem, pasta sūtījumiem u.c. pakalpojumiem.
Tagad Kārlis ir Iespējamās misijas direktors. Iespējamā misija ir kustība, kas strādā, lai nodrošinātu kvalitatīvu izglītību katram bērnam Latvijā, radot nepieciešamās pārmaiņas klasēs, skolās un sabiedrībā.
Ja podkāstam vari veltīt tikai piecas minūtes, dodies uz sarunas punktu 17:31 un uzzini Kārļa domas par to, vai mācību kvalitātē noteicošā ir mācību metode vai skolotājs kurš metodi ievieš.

00:19 – Ievads par Kārli.
02:27 – Kārļa dzīve no pirmās līdz divpadsmitajai klasei.
04:37 – Kā Kārlis nonāca līdz darbam Mobilly.
05:54 – Kāda bija Kārļa ikdiena vadot Mobilly.
07:44 – Kādas īpašības, pēc Kārļa domām, vajadzīgas B2C tehnoloģiju uzņēmuma vadītājam.
10:23 – Kā Kārlis raksturo līdera dotības.
11:17 – Kādas īpašības Iespējamā misija vēlas redzēt skolotāja darba kandidātos.
12:11 – Vai Iespējamās misijas skolotājiem stundas jāvada pēc vadlīnijām un cik daudz vieta ir atvēlēta improvizācijai?
13:09 – Vai visi Iespējamās misijas skolotāji iztur pilno programmas ilgumu (divi gadi).
14:22 – Kas ir Montessori pieeja skolās.
15:30 – Kādēļ Montessori pieeja tiek praktizēta tikai dažās skolās.
17:31 – Vai, pēc Kārļa domām, mācību kvalitāti vairāk nosaka mācību metode vai skolotājs kurš šo metodi ievieš?
18:28 – Kāda ir tehnoloģijas loma Latvijas izglītībā.
19:44 – Kas šobrīd notiek izglītības reformā.
22:42 – Ko darīt jaunietim(ei) kurš(a) vēlas kļūt par Iespējamās misijas skolotāju un, ko var sagaidīt ejot cauri atlasei.
25:44 – Kāda ir Iespējamās misijas skolotāju ikdiena.
27:48 – Kā skolas kļūst par Iespējamās misijas skolām.
28:50 – Vai, pēc Kārļa domām, bērna izglītību vairāk ietekmē iedzimtība vai bērna apmācīšanas veids.
32:08 – Vai vecāki aktīvi iesaistās bērna izglītībā.
33:11 – Kā Kārlis nolēma apgūt pedagoģiju pēc biznesa studijām.
34:46 – Vai Kārlim ir kāda pārliecība par kuru citi viņam nepiekrīt.
35:54 – Vai klasē varētu radīt jēgpilnas grūtības, kas iemācītu bērniem pārvarēt izaicinājumus, bailes un diskomfortu.
37:33 – Kas izglītībā paliek neaplūkots, ja pārlieku koncentrējamies uz loģiskas spriešanas un darba kompetenču iemācīšanu.
39:10 – Kāds, pēc Kārļa domām, ir izglītības mērķis.
40:00 – Par naudas un attiecību lomu laimes veicināšanā.
42:24 – Vai ir kāds nesens pirkums vērtībā līdz 100 EUR kas pozitīvi ietekmējis Kārļa ikdienu.
44:22 – Kas ir labākais padoms, ko Kārlis ir saņēmis.
45:07 – Kā Kārli un Iespējamo misiju atrast internetā.
45:37 – Kārļa aicinājums publikai.
Iespējamā misija internetā: iespejamamisija.lv
Kārlis twiterī: @Karlis_IM
Podkāsts internetā: svarigasdetalas.lv
Juris twiterī: @JurisBaltacs

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *